It's not okey

2008-04-27 - 16:36:44 / Allmänt
Idag är ingen bra dag, idag är ingen bra dag alls
eller kvällen, kvällen är inge bra.
Kan inte sluta tänka, sluta tänka på dig.
Faaaan.. Har haft så ont i halsen på sistonde och då kom ja och tänka på dig
kommer ihåg när jag var mindre, när du oxå var liten, eller du var kanske som jag är nu..
kommer inte ihåg. du fick iallafall ofta halsfluss, o ja retade dig för att du var hes och pratade roligt
och sen blev ja jätte avundsjuk när du fick äta glass i 2 veckors tid och inte jag.
Jag var avundsjuk på dig då.. Saknar dig något ofantligt just nu
att prata med dig, skoja runt, snacka musik, tjejer som du stänidigt snackade om
och sen försöte du lära mig i vilka killar ja fick och inte fick träffa..

Lying in my bed I hear the clock tick,
and think of you
caught up in circles confusion
is nothing new
Flashback warm nights
almost left behind
suitcases of memories,

time after

sometimes you picture me
I'm walking too far ahead
you're calling to me, I can't hear
what you've said
Then you say go slow
I fall behind
the second hand unwinds
 
if you're lost you can look
and you will find me
time after time
if you fall I will catch you
I'll be waiting
time after time

// Eva Cassidy - Time after Time <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: