Are we done yet?

2008-08-24 - 13:19:57 / Allmänt
Hmm, dom senaste dagarna har vart lite hur som tror jag. Inte sovit så bra och inte ätit så bra och
klarade inte jobbet o min morsa har dragit ut igen till Husvagnen. Så åter igen ensam hemma. Kul?
Idag jaa :D hehe.. Nej nog med depp, lovat att inte ha mera sånt så nu är det full time party mood! haha
I natt vid 12 slaget är det lön, då blir de åka med Andreas och Carro till Nyköpings bro och äta midnatts middag haha
Mmm gott haha :)

Har precis solat lite i vårat värme solarium, är typ jätte svagt så ger mest värme, men lyckades bränna mig för ja var tydligen vit på något ställe :/ det kliar o svider nu. Inte skönt haha..
Duschat har man oxå hunnit med, så snabb jag känner mig idag. Det var riktigt skönt!
Varmt :)

I was your anger, and you were my fear
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: