Helvetes jävla skit!

2008-08-06 - 19:30:38 / Just don't

Nu vet jag, nu vet jag allt. Fine! Hata det då, hata allt för fan!
Skämta om de oxå, nu är jag förbannad o skriver saker ja inte borde men du läser nog inte här iallafall
så skit samma! Ville skriva seriöst till dig, ville ha ett ärligt och seriöst svar tillbaka
Visserligen fick jag de, men alla jävla smilis, haha och allt annat är inte seröst.
Fine! Du hade rätt, du vet hur de slutar, de visste jag med. men jag var dum nog att tro och hoppas på något annat
Var dum nog att gilla allt det där du är, var dum nog att tycka du är det sötaste, och var dum nog att gilla ditt kaos.
FITTA! Säger bara det, och ja jag vet att det är ett könsord, så håll käften!
jag fick det jag förtjänade antar ja, jag kan fan aldrig få något att fungera, allt skiter sig hela jävla tiden!
Faaaaaaan.

Blev kär i dig, om du nu så jävla gärna ville veta det, och säg inte förlåt för de hjälper inte ett dugg iallafall för det är inte du som har gjort något fel.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: