Hemma igen

2008-08-27 - 20:08:46 / Just don't
Har man kommit hem igen, ser ut som en blöt hund och känner mig frusen
var rätt okey ute i skogen, gjort massa samarbets övingar och balans + kordination
Var helt okey med gruppen ja hamnade i. Var bara lite för lite saker att göra så blev rätt trist av det..
Nu sitter man o dricker nyponsoppa och funderar.

Ska göra det som jag mår bra av och inte det jag mår dåligt av. Det vill säga inte sätta mit i situationer där de
blir knas i mitt huvud och i min själ. Så nej. Jag ska inte festa med er när ni är tsm för blir fett fel i mitt huvud då.
Låter töntigt men jag säger inte nej till dig bara ja till mig själv

Can't change the way I see it, I just need to accept it
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: