Igår

2008-08-07 - 12:59:30 / Mellan himmel o jord
Ett erkännande, jag var ledsen igår, jag var arg igår. Men huvudsaken var äl att det kom ut,
att jag sa det jag kände.
Efter långt samtal med Carro igår känner jag mig nästan hel igen, just på den biten som gjorde ont om man säger.
Åkte ner och umgicks med Carro och Lisa nere på stan, de drack vin och jag drack te hehe.
Riktigt mysigt för fick lite bra musik oxå, speciellt lifehouse låten! Yeeas =)
Idag ska jag tydligen få en ny tv utav min bror, för dom skulle byta ut sin, skulle på en 32 tums wide screen. Väldigt soft, dom skulle tydligen köpa en lsd tv hehe.
Måste även säga GRATTIS till Emma som klarde uppskrivningen idag! GRATTIS!!!!!!
Andra planer för dagen är att ja ska ut och gå/springa med kängorna igen eller om det blir träna på gymmet,
något måste jag ju göra om jag inte ska bli helt rastlös och apatisk. haha

I want a boy with lips like morphine, do you know what, Im not giving up.
She told me to try, try for you til you scream stop.
I don't know. I just want someone, and that someone is you.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: