Iskaffe

2008-08-05 - 16:22:18 / Mellan himmel o jord
Sitter och dricker Iskaffe, mkt gott även om jag fryser så är det gott.
för slö för att koka kaffe eller göra te, och de här var simpelt så blev en Iskaffe :)
Känner mig stolt för har lärt mig dricka kaffe nu, och de kommer lagom till skolstarten nu så jag pallar allt när det börjar.. 25 augusti, 3 veckor. Och jag jobbar in i slutet + den dagen vi börjar..
Tror föresten jag kommit på en lösning på det olösliga.. Det är patetiskt att hålla på som jag gör,
jag vet, men vet inget annat sätt en såhär just nu. Så jag är väl patetisk.
Tror du gillar someone else eller något.. Men vet inte. och borde inte bry mig heller. But I do.
Men skit samma. Ska skita i allting, försvinna från dessa tankar för ja gör dig bara sur o pressad.
Så från och med idag ska jag förinta alla mina tankar om dig, om tAkida, yogi bear och allt annat som ja kopplar med dig.. Jag ska inte vara såhär sjukt patetisk längre. Gilla nån som inte vill, hur mer fel kan jag göra?

Clarity, purification, honesty
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: