jaha

2008-08-20 - 10:25:14 / Cissi möter världen
Okey jag fick det bekräftat igår, tack!
men nog pratat om det, life goes up and down o jag ska fan skita i det som går neråt och bara gå uppåt!
Idag blir de först till o jobba 12-19 rätt skön tid, sen blir de snabbt till bussen för att hinna till okle bussen på stationen, då blir det PARTY! Blir med mina babes, Annie, Denise och Carro och sen Rorro, och Andreas sen vet ja inte om dom andra vilka det var o hur, var o varför typ. haha

Måste göra mig mer i ordning nu, Carro skulle komma förbi och käka frukost vid halv 11 så får se om hon dyker upp då eller inte, hoppas på det för jag skulle behöva hennes hjälp angående en viss person som hörde av sig igår, sitter fortfarande som ett frågetecken efter det asså. Ofta ens ex som man inte hört av på 5 månader (däremot jobbar med) hör av sig och skriver pussigull saker och dessutom erbjuder sig att komma över mitt i natten för o ha lite kul.
Det känns lite NEJ TACK för min del. Även om jag vill träffa dig men inte för o mysa.. Börjar bli jäkligt trött på killar nu, för såfort ja typ eh skit samma. Don't look back, only up!
Jag ska äga mitt eget liv, styra över mig själv och fan inte gå efter någon annans plan för det funkar inte
I am who I am, none other then

One night to be confused
One night to speed up truth
We had a promise made
Four hands and then away
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: