känslan av de sjukt seriösa

2008-08-13 - 15:15:13 / Lite jaa
Jag mår bra idag, jag är stark och jag är glad. Dock trött, alltid trött, alltid lika sjukt trött.
Idag är jag ledig, idag kom jag hem klockan halv 3 på dan från oxelösund, råkade somna där i natt
Filmerna var bra, men sällskapet ännu bättre. Det är så sjukt oseriöst att det kan bli seriöst
men inte idag, inte imorn, inte om en vecka. ALDRIG. För jag klarar egentligen inte av personer som du,
din attityd, att allt bara ska fixa sig. Kan gå upp 10 min innan jobbat börjar, slänga på sig kläder och gå iväg.
Garva av att se en kille röka på i Cam. Vart försvann liksom det där som ja trodde var livet?
Är det så här det är idag, att vi garvar åt varandras missär och olyckor för vi är sjukt rädda att hamna där själva
eller för att vi känner igen oss alltför väl och tar vi de till oss bryter vi ned oss själva.
jag börjar bli trött på det sjukt oseriösa som blir seriöst.. Kan man inte bara förlita sig på något,
något eller någon.
Känslans av det sjukt seriösa får mig att bli oseriös.

Dagens låt: Kent - Columbus
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: