Kvällen/natten/morgonen

2008-08-08 - 13:26:10 / Cissi möter världen

Fy fan vad kul vi hade, haha. Sanning och konsekvens korten var faan roliga haha
Förutom att alla blev lite naughty och alla gjorde tillslut saker med alla här o var haha
men kul det var det!
Nu är jag lite lagom sådär trött, tror jag somande vid halv 10 i morse och sen gick jag upp vid kvart i elva.

Så har sovit drygt 1 timma och en 15 minuter och börjar faktiskt bli riktigt seeg nu,

ska jobba imorn så funderar på o hålla mig vaken o sen gå o lägga mig tidigt för att komma igång med jobbandet direkt. men vet inte. Vill bara sova nu, och städa om igen.. blää.

Blev lite halvt jätte fett stökigt haha.

neej nu måste ja gå o slänge lite sopor och sen får vi se vad som händer.


Sorry for the night calls, I was just gasping for someone like you

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: