Luften, vart tog du vägen?

2008-08-17 - 11:24:39 / Mellan himmel o jord
Sov i husvagnen i natt med mamma, Robin, Ida och Sven olov. Slutade väl spela kort vid halv 2 och då slutade dom även dricka, tack o lov för det.
Var väldigt mysigt och trevligt faktiskt förutom att min morsa snarkar så sov i förtältet med bror o hans tjej sen
men ja somande inte ändå. För mkt tankar, för mkt ångest.
Hatar det här, hatar det så himla mycket.
Idag åker jag ut till peter, ska sova där till onsdag tror jag då jag börjar jobba och sen är det Fu på torsdag vilket ska bli skönt!
Har lust att skita i allt som har skapat detta kaos, välja bort er båda två. Men är surt att jag får lida för något jag inte gjort.
Inte jag som tar avstånd, inte jag som inte gillar er men det är jag som får sota för vad någon annan sagt och gjort. Det suger som fan kan jag ju bara säga! Har sagt endel men tror inte de är de ni är sura över. Men skit samma
vill ni bryta kontakten och flytta till ett nytt liv gör det då, jag kan inte säga något som stoppar er. Som du sa, har man naggat er i kanten så har man förlorat sin chans. Så fine. Då är jag done då.
kan inte kämpa för att behålla er som vänner om ni bara skiter i det, nej så jävla lågt tänker jag inte gå.
Synd bara, så sjukt synd. För hade det jävligt kul med er, hade det mys med dig Andreas. Men det spelar ingen roll nu så whatever I Guess.

Just nu är livet kaos, jag längtar efter att lyckas, Jag drömmer om att lyckas
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: