Mac and cheese

2008-08-09 - 20:41:29 / Mellan himmel o jord
Hemma, dygnsur och kallt. Haha. gick ner och bad om ursäkt till grannarna som hade klagat över torsdagen, upps. Lite för mkt musik så sent kanske haha. men men.. Nya tag nu :)
Precis ätit lite mac and cheese igen, gud vad ja längtar efter mammas mat nu. Äta riktig mat någon dag iallafall.
Imorn ska man först jobba lite, sen kommer min mys therese till mig o vi ska gå och fika, har inte sett henne på ett år tror jag, längtat som fan efter henne. Så ska bli trevlans <3

Ikväll blir det lugnt, är nog första kvällen sen i måndags natt som jag sover ensam, ska bli skönt faktiskt.
Haft en skön semester vecka, mycket vänner som jag har haft mkt kul med, har festat, norrköping och film och massa mys. This I like

Im looking for love, looking for life

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: