Myys

2008-08-06 - 01:33:44 / Mellan himmel o jord
Jag och emma har precis gjort en sköön blå ansiktsmask, ser ut som en alien haha
skönt som bara den! Känner mig som en baby skärt i ansiktet nu, mjuk och len
har haft en riktigt mysig kväll, har snackat, lyssnat musik och snackat, druckit te, kaffe,
rökt och snackat lite till. Nu har vi lagt en ansiktsmask och snart blir de mer musik :)
Just nu är det faller med winnerbäck, ljuv melodi för mina öron.
Eller vad säger ni?

Tanken av dig för mig snart att spricka, är det de som är meningen?
Vill se ditt ansikte, dina ögon och dina mjuka händer.
Tanken utav dig får mig snart förtrollad, och jag är rädd av det här.
Har inte känt såhär, på länge. Riktigt länge.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: