Regn

2008-08-05 - 18:43:13 / Mellan himmel o jord
Bestämde mig för att vara duktig, så satte på min kängorna och gick ut och sprang och gick lite.
Kom rätt långt uååtäckte jag, gick runt ett helt natur reservat, kom halvägs till skavsta och virrade bort mig vid harg i skogen. När jag kom hem för typ 10 minuter sen kunde jag krama ur byxorna på vatten och jag är dödligt kall haha :P
Men skönt var det, bara känna regnet längs ansiktet, lyssna på hög musik och bara gå, gå, gå.
Upptäckte på hem vägen att i naturreservaten finns det mini grodor, dom var inte större en 1 cm, ja tog ett kort, hamnar på min bilddagbok sen. :) jätte söta var dom!
Nu blir det en dusch, mat och sen kommer min Emma och då ska vi mysa med musik och tjej snack hela natten!


It hurts when something beautiful ends before it starts
1 Kommentarer
Michaela

Nja så där, men jag börjar bli bättre nu :)

Hur är det med dig dD?

2008-08-05 @ 19:03:59
URL: http://brunettenmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: