There are sounds in my head

2008-08-22 - 15:15:51 / Just don't
Kommit hem från jobbet, känner mig sliten fast ja inte borde. Sov ju nästan 5 timmar i natt
mer än på länge. Konstigt. Äter mat nu, lagade Kött och potatis i ung, riktigt gott!                         
Så vad händer idag då? Ingenting tror jag.. Känner mig lite utanför vet inte om det är mitt humör eller något men känner mig utanför världen just nu. Måste härifrån, få ur mina tankar ur systemet. Ska söka hjälp, har bestämt mig.
Ska söka på riktigt, betala de där dyra pengarna. Vad som helst bara jag får bort det här, jag fungerar inte längre.
Jag kan ärligt stå på mina två ben och erkänna och säga att jag inte fungerar som jag ska,
men vet ni vad, jag ska göra något åt det. Jag ska fungera någon dag.
Visserligen förknippar många mig redan med Cissi, hon som är kaos.



I am all that breaks
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: