I am what I am

2008-08-02 - 11:05:00 / Allmänt
Lite små seg idag då, inte mkt dricka igår egentligen men tror mitt humör gjorde att jag blev lite full faktiskt.
aja.. Idag är det en ny dag, först blir det stan med mamma och Sven-olov och sen på kvällen blir det
väl kanske oxelösund. men nu verkar inte emma vilja åka så då skiter jag oxå i det.
Annars kanske dom gör en sandwich av mig haha :P
Borde börja göra mig i ordning men är totalt omotiverad, idag kanske man ska köpa en sån där keps
vill verkligen ha en sån! Älskar att posa i dom :P haha :)
Ni vet en sån där snygg hiphop keps, kommer en bild senare på en sån jag menar :P


Du får mig tveka på min princip om att aldrig ge någon min tillit
Mun mot mun gav hoppet om kärleken <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: