Gårdagens kaos, hur ska denna jobb dag bli?

2008-12-23 - 09:22:50 / Cissi möter världen
Sitter o äter frukost, trött som ett djur och måste göra mig i ordning för o hinna med den
där äckligt jobbiga bussen jag måste åka.. Usch vad tröttsamt det är att inte ha körkort och bil...
Igår var det myspys hemma hos pappsen med kusinerna och allihopa :)
Julmiddagen smakade bra i min trötta kropp från willys. haha
Idag blir det återigen att jobba i det eviga kaoset som det är.
Tror folk visar för lite uppskattning för de som jobbar i affär för det är inte helt lätt att hålla tusen bollar i luften
och samtidigt hålla ett leende på läpparna och vara trevlig och speciellt inte mot sura och stressade kunder.
Nej visa mer uppskattning för butikspersonalen nu i julstress!

allt för mig..

Btw.. Imorn händer något väldigt stort, o då syftar ja inte på julafton....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: