Igår var de två känslor

2008-12-18 - 10:09:04 / Cissi möter världen
Igår var de både en glad dag men oxå en jobbig dag..
Dagen började riktigt bra, var glad och jag o pojken åkte in och fixade våran julkapp till varandra och allt.
Sen kom ja hem o började känna att shit vad läskigt allt är, jag är faktiskt vuxen nu
och ändå kan jag knappt ta ansvar känns det som.
Förösker hålla egen lägenhet, städa, diska och vara hus mamma (nu är ja inte de fast ja vill o försöker)
Vad lätt allt var när man var liten. Fick alltid allt serverat, mammas beskyddande hela tiden
och sen nu när man bor ensam så ska jag klara allt, visst har ja min närmaste alltid bredvid mig
hela tiden men ändå.. Bara någon som vakar över än hela tiden.
Saknar tiden då man var så liten och skyddad.
Jag saknar min mamma helt enkelt...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: