jag vill vara jagad, smal och glansigt blek

2008-12-12 - 10:37:38 / Mellan himmel o jord
Är jag fin?
nej, men du kan bli om du försöker mera.
Orden ekar i huvudet, trots att de känns som om jag är stum så skriker
och hånar orden mig från mitt inre.
Vet inte hur jag ska göra, hur försöker man utan kraft?
Hur kämpar man utan glöd?
Jag har viljan, men vet inte om de räcker.
Jag vill vara jagad, smal och glansigt blek precis som Kent sjunger i Beskyddaren
Men vart hamnar jag. En flck någonståns på en jord i vintergatan.
Jag vet att jag ska, en vacker dag så ska jag.
Skulle på Spinning i morse vid kvart i sju men kom aldrig iväg då jag bara mådde illa
och var alldelles för trött.. Så sov vidare och sen fick ja springa från mig ner på stan för ja
missade bussenm på min hållplats. Kom fram som en slickad katt av regnet och varm av att ja fått kuta fram och tillbaka..Att man aldrig lär sig..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: