jobb jobb jobb

2008-12-22 - 09:57:53 / Cissi möter världen
Jobbade 8-16 igår sen middag hemma hos Andreas farmor,
massa mys. Var dock väldigt trött..
Jobbar 11-19 idag, ska snart springa iväg till bussen, sen ikväll blir det julbord med
pappa och massa släkt.. Sen jobbar jag imorn mellan 11-19 igen.. och då ska de julhandlas, göra
skinka osv.. Sen är de Julafton och då jobbar jag 7-11 och sen julmiddag hemma hos Andreas mamma
och massa mys. Sen dagen efter är jag ledig men då fyller världens finaste pojke år och då
blir de kalas hemma hos hans mamma igen..
Så massa släkt och middagar framöver..
Jag vill sova för jag är trött! men inte de nej. ska till bussen nu.

Andreas <3 Cecilia = den finaste kärleken

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: