Bakis dag

2008-07-19 - 15:02:00 / Cissi möter världen
Idag vaknade man upp vid 7, mådde så jävla illa så jag gick till toan.
När ja reste mig från sängen upptäckte ja, shit ja är inte bakis, jag är full
Vinglade fram till toan, hände inte ett skit så gick tillbaka till sängen och sov igen.
Vid nio blev de en tugga på en macka, lite äcklig vätske ersättning och sen sov
jag till 14 igen. Shit vad jag inte är på topp nu..
Mår illa, min puls är fasen så hög eller snabb hur man nu säger och jag har fett ont i skallen
aja man får väl skylla sig själv som sagt.
Kvällen var trevlig eller iallafall våran park bänks date och tills min mobil dog ut. haha
Blev mkt lånande av mobiler igår :P hahaha

Idag blir de ut till pappsen i Buskhyttan, ska man leka med små syskonen och
sen kommer de massa gäster och vi ska spela kubb och grilla
Hur taggad är Cissi, ine ett skit! hahah. Men lovar man så lovar man :)
Det blir säkert bra!

tralala jag är ledig till tisdag, någon som vill leka?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: