Bara om jag hade tänkt annorlunda

2008-07-13 - 19:14:08 / Cissi möter världen
Om man bara skulle sluta tänka "om"
Sluta fundera över "om jag hade gjort så"
hade det blivit annorlunda eller "om jag hade sagt de" hade de blivit lättare
Jag måste seriöst sluta att tänka "om" för jag blir galen,
drömde en rätt rolig dröm i natt. Drömde att en kille ja är intresserad av kom hit
och umgicks med mig tillsammans med alla de killar ja har varit tsm med förlängesen.
Så det var typ han+jag och 4 av mina ex. Hur jävla roligt är de? sen blev de bråk och massa skit
och de hela slutade med att jag stack därifrån med en av mina ex och allt blev kaos.
Som sagt. Man ska inte tänka "om" för mkt då drömmarna formar sig efter sitt tänk.
Dessutom, alla dessa tänk om gör att man slutar leva i nuet, man lever i en dröm värld
över hur de kan ha blivit.

But I still haven't found what I'm looking for
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: