Det löser sig

2008-07-31 - 23:53:59 / Cissi möter världen
Säger som timbuktu, eller ja ska försöka säga de som han sjunger,
"det ordnar sig, det gör det alltid"
Imorn jobbar man först 12-19 sen blir det in i stan o supa, eller jaa festa iallafall.
Hoppas annie o jag kan ha kul utan allt mitt struliga jag kommer fram.
Har lovat henne det, mig själv och faktiskt vill ja inte göra något med någon annan en just en viss person.
Även om vi inte är tsm, knappt på G i guess men ja vill inte göra något...

Faan har gått o tänkt hela dagen, känns som om mitt huvud har snurrat tusen varv och de slog knut på sig själv.
Ditt leende får mig o bli varm om kinderna, men de hör inte hit.
Vill be om ursäkt för hur på ja blir, men är väl knäpp antar jag. fråga vem som helst haha.
Lite kul som Emma sa, hon sa att du log med hela ansiktet när vi kramades, men att du samtidigt mest såg lidande ut
och de var så ja kände mig efteråt.. Det är svårt när man vill vara någon så nära men samtidigt blir de
vet inte..
Follow your heart while using your brain

<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: