Nya andetag, nya dagar

2008-07-09 - 11:38:20 / Mellan himmel o jord
Igår var jag duktig :) Åkte ner och fikade med emma och madde (inte duktigt)
haha men mysigt :) Sen drog jag och madde ner till gymmet och svettades ett tag,
cyklade i dryga 25 minuter och sen körde jag lite ben i 5 min och lite annat för att sedan avsluta med 5 min tok springa
haha.. Nu känner jag mig lite duktig igen :) Även om de hade varit ännu bättre i kroppen utan hallonpajen som slank ner där men men man måste ju njuta ibland med?

Idag blir det till och jobba, ganska kort pass men tråkig tid. 14-19. Kom gärna o hälsa på mig på jobbet och gör mig glad! hahah. Skulle ha åkt till Norrköping för lite party men ja tror inte ja vågar dra själv, ifall ja skulle göra bort mig totalt på fyllan och dessutom säger något mig att de hade blivit stelt och knäppt. Så någon annan dag när ja
lärt mig förstå andra människor och inte beter mig som en idiot.

Har blivit på nytt kär i en ny låt: Jordin Sparks - No air
Känner igen känslan väl, när det känns som att luften tar slut och man inte kan andas utan någon i sitt liv
så skulle de nog bli om någon av mina älsklingar försvann ifrån mig. Vet inte vad ja skulle göra utan mina vänner,
de är verkligen de finaste man har. (och ändå beter man sig ibland som skit mot dom) Det förstår jag inte. men men
man är väl bara människa I guess..
Nu ska jag njuta den lilla stunden av solen på balkongen, 
sen hoppa in i duschen för att sedan trampa mig iväg till Jobbet. Jag saknar sommarlovet!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: