Slö tittar dag

2008-07-07 - 20:56:09 / Mellan himmel o jord
Idag har vart en SKÖN slappar dag :)
Började med att ja sov ut, nästan till 11 hahah, sen gick ja upp i nattlinnet o käkade frukost (vilket ja sällan brukar) då jag är manisk o gör mig i ordning nästan allitd innan frukost haha. men men.
Sen la ja mig i soffan och kollade nån crap serie för att sedan börja slöa.
Tittat film, ätit choklad, lunch, mera film, äppelpaj, mera film och nu sitter jag här. Fortfarande i nattlinnet
men med ett par shorts och faktiskt strumpor haha. Ingen vacker syn. Men en helt skön slappar dag
med inget vettigt gjort överhuvudtaget.
Imorn ska man först till badhuset och simma tror jag för att sedan åka in till stan och träna med emmsan och sen får vi se vad vi hittar på :) Så imorn bränner ja för hoopningsvis chokladen och pajen haha :P Shit, har inte tränat på typ 3 veckor..inte på gym iallafall. På jobbet o så o lite kondition men inte mera haha.

Is there anyone who's desperate
For anything more than this
I'm the anyone who's desperate
For anything more than this

Dagens låt:
Flyleaf - all around me
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: