Solen

2008-07-31 - 10:40:57 / Mellan himmel o jord
Ringde och pratade massor med Carro igår, det behövdes. Hon vet alltid vad hon ska säga för att hjälpa mig
Var alldelles för längesen vi sågs och träffades. Längtar tills du kommer hem gumman<3
Vi kom fram till att jag är en manisk dramaqueen som lever i framtiden. haha neej men nästan
jag kan vara en idiot sometimes, förstora saker och aldrig vara närvarande.
Men har kommit fram till att jag ska fixa till det, jag ska först o främt lära mig o slappna av
leva här och nu och inte imorn. På lördag kommer jag och min babe emma leva för natten haha,
nästan så ja funderar på o åka men kan inte bestämma mig. Vete fan om ja törs heller med deras planer hahaa
Nej men har bestämt mig denna helg ska jag ha fett kul!
Hoppas denna dag följer samma spår. :)

Aldrig finns inte, men nej finns
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: