Time flies tomorrow

2008-07-01 - 09:48:12 / Lite jaa
Sitter man o bara lallar vid datan lite, käkat frukost och gjort sig i ordning.
Först ska man nu till badhuset, bränna lite kalorier om ja inte hostar sönder mig och sen sola och få lite värme.
All sol sen grekland har ju typ flagat bort, tror det är jobbets fel. Jobba i 8 grader kyla hela tiden får väl inte mina
pigment att stanna kvar I Guess :P men men. Nu börjar jag bli lite smått nervös över Norrköping, eller ja, inte nervös mera exalterad liksom. Ska bli kul :)

Funderar på att lägga upp lite kreta bilder här, mest på havet då och sen kanske på hotellet men får se
allmänheten kanske inte tycker de är så kul, haha. Har man läst tidningarna idag och sett att de ska bli himmlans bra väder den här veckan. torsdag och fredag med stålande sol. Väldigt kul att man jobbar 14-19 torsdag och 6-15 på fredag. jaja. Ska inte klaga, blir ju pengar som sagt som ja kan lägga på Körkortet! :D Yes.
Mitt mål med körkortet är att jag ska ta det på måndagen efter ja fyllt 18 år. Fyller nämnligen på en lördag.
Nu gäller de bara att ha en uppkörningstid tills dess och klarat teorin + halkan. Shiit.
Ja har bara övningskört 3 gånger än så länge så måste ge mig på som satan nu! Så länge mammas kille kommer hem me de sablans skyltarna " Övningskör" på så ja kan sätta dom på bilen.. Gaaah..
Vill ha körkort nu!!!!!!!!!!
1 Kommentarer
Marcela.

Svar:

Jaa, det är verklgien synd!

Men jag ska in till stan imorgon, runt kl. 10.

Vad gör du på förmiddagen?



Kram kram.

2008-07-02 @ 19:12:33
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: