The F word

2008-07-30 - 21:04:17 / Mellan himmel o jord

http://www.melissahorn.se/melissa

En grym sångerska, är helt kär! Hennes låt hanna och New York är rena mästerverk!
Spana in henne vet jag!
Försökte länka från youtube men de fanns ingen html kod så fattade inte hur ja skulle få in de här då..
Sitter o försöker tänka bort mina tankar men inget verkar fungera..
ska nog ut och ta en promenad, försöka få bort alla tankar, röka en cigg och bli lugn eller något.
Tror jag hamnat i någon period igen, hatar när de bara kommer utan anledning
o ändå har ja inte vart så här glad på länge. Det är sommar, sol, jobb, söta pojks och massa
kul o fester. Och ändå var de längesen som ja kände mig såhär ensam trots att jag har massa vänner
och roligt folk omkring mig. Fattar inte min hjärna. Borde fan läggas in

aja ska sluta vara så negativ, men svårt när man bara vill att en viss person ska säga något
eller snarare typ bara säga om han e sur eller något.. men men.
Not my problem I guess..
Blev ingen fest idag, för de skulle på krogen. Men kan bli grymt på Lördag istället:D

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: