working hours with you on my mind

2008-07-21 - 07:06:48 / Mellan himmel o jord
Skulle vart ledig idag, men jag är en snäll flicka med för mkt fritid så fick jobba extra idag.
Går 8-15 som kolonial så jävligt skönt :) Så mkt softare på golvet, tiden går as fort
och man kan smsa utan att de märks. Har ju ingen mottagning nere i frukten så
därför känns det roligare med golvet.
Blir Markus lite glad oxå, haha. 3 dagar tills torsdag :) (A) upps sa ja det högt :$ hehe
Sitter och försöker få tiden att rulla, har som vanligt gått upp för tididigt. (klockan 6)
för jag skulle duscha och så, men nu sitter ja här, behöver inte cykla först om en 35-40 minuter
så har i princip väntat i en 1 snart för att cykla till jobbet. Smart smart. Kunde ha sovit,
skulle varit skönt.. En varm säng och bara legat o slappat. (detta var min plan från början,
eller nja skulle träna och bakat kanelbullar med mamma oxå) haha

Det är änglarna som behöver dig, jag vet det...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: