I wanted to be a kid

2008-06-27 - 22:50:05 / Orden från mig

I'll be there just to keep you happy

Jag lyssnar till musiken, till drogen som får mig vid liv. Jag kämpar, jag är stark, jag står, jag andas.

Jag går, jag skriker, jag är här! Se mig hör mig, som ett ledset barn gör jag uppror, som en treåring trotsar jag världen. Snälla se mig bara. Jag vill inte revolutionera, jag vill vara där jag är. Men du ser mig inte såhär. Jag är bara en av dom. Men jag är inte en av dom, I'm not One of those, I'm not even Close...


It's a mistake... Sorry, here is your baby and she is a mistake...

I was the left over, the mistake. And yet you wouldn't survive without me... Jag vill att du ska vara min mamma någon gång, att du ska vara där för mig någon gång. Hur många utav mina skol möten har du gått på? Hur många föräldramöten har du struntat i? Mina utvecklingssamtal som du varje gång försöker tala dig fri från, att slippa gå på. Du säger att de inte behövs, att det är onödig information som du redan vet. Ville du ens vara mamma, ville du ens vara min mamma? Du pratar så mycket om hur fantastiska Jim o Robin var, och hur mycket du oroar dig och tänker på Robin. Visst de ska du göra, du ska göra de med alla oss. Men du oroar dig aldrig för mig, för du ser mig som vuxen, som någon som du. Men jag är fortfarande din dotter, jag är fortfarande i behov av dig, men de skulle du aldrig förstå. Det skulle du aldrig fatta. Är trött på att allt annat spelar roll i ditt liv, men inte mig. Inte jag. Känner mig bortglömd. Vet att jag inte är det. men känner mig så jävla liten. Vad hände med mamma rollen? Jag vill få vara ett litet barn, men de är försent nu, jag har vuxit, jag är stor nu. En tjej, en kvinna.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: