Midsommar

2008-06-21 - 17:57:57 / Orden från mig
På midsommar var de först bröllop och dop, vilket gick förvånansvärt bra allting.
Beatrice satt still i kyrkan vilket var de som var mest förvånande
och dessutom klarade ja att stå och hålla rasmus vid dopet inför 70 pers.
Nöjd och stolt, jajamen! :)
Sen blev de mat, gratis dricka och massa människor att bubbla med,
mycket trevligt att dessutom träffa Therese Pojkvän för första gången.
Han var söt :) hehe. Hoppas ja inte gjorde bort mig bara... hmm

Kvällen spenderades sen hemma hos Annie i en lägenhet i stan,
jag och annie blev sedan hungriga och begav oss till gumsbacken i klackar
och där var de stängt, lagom roligt. Ont i fötterna hade jag dessutom. :(
Fett mkt skoskav och någon timma senare hamnade jag, annie, sebbe, linus, johan, alex, alex och possman i 
stan och lyssnade musik och drack och så. 
Det var mycket roligt och intressant hur denna kväll skulle gå.
 Och ja lämnar de nästan osagt allt som hände, då det blir mkt att skriva
och jobbigt. Men en sak var säker, jag hade druckit lite väl mkt
och jag var inte den enda som säkert har lite efter tankar om kvällen..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: