Sommar?

2008-06-28 - 11:00:05 / Allmänt
Ska man snart cykla iväg till jobbet, kommit underfund med att även om ja inte får träna nu när ja är förkyld o har feber o shit så får ja ju ändå some kinde of motion. Cyklar 1 mil om dan (fram o tillbaak till jobbet) Under de timmar ja jobbar sitter ja max still i typ 30 min beroende på hur lång rast ja har vill säga. Idag har ja tydligen 45 min =)
Idag ska ja jobba 12-19 ganska skön tid. även om de är dö tråkigt på kvällen då folket avtar.
Då går man mest o lallar, ja brukar sjunga men har slutat med de då mina jobbar kompisar tittar så konstigt på mig hahaa:P
Igår var de en deppad kväll men vi hoppas på att denna blir bättre =)

aja time to go och göra mig i ordning.
Bye

Dagens låt : Amanda Jenssen - I can't sleep
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: