Player, en rättighet eller idioti?

2008-06-26 - 22:42:35 / Kärlek

Har suttit och funderat, once a player, always a player?
Eller kan man playa och sen inte göra det mera. Jag vet det här låter som ett riktigt I-lands problem. När man börjar undra vad och hur en player tänker. Men jag förstår verkligen inte, hur man kan gå från en brud till en annan eller från en kille och ligga runt med en ny. Det finns inte på min karta liksom. Men samtidigt har jag väl inte allt till mig för att bli en player. Tror de krävs ett visst utseende och rätt personlighet för tror inte vem som helst blir det.
Visst jag fattar om man inte kan hålla i förhållanden, om man inte är redo att binda sig men det ger än fortfarande inte rätten till att ligga runt med vem som helst och säga massa saker för att sedan inte mena det och sen ta någon annan. Jag tycker de är kränkande och sårande. Och nej, jag menar ingen särskild men har kommit fram till att sättet att bara strula runt för en kväll, leka av sig. Det är sjukt på något sätt.. Sen har ja tänkt på att de som nu väljer att playa, de kommer ju nästan för alltid stämplas som en player tills de överbevisar motsatsen. och hur kul är de att ha ett rykte om sig när man väl vill bli seriös? Asså nej jag fattar ärligt talat inte hela det här med att spela spel och ligga runt.
Seriöst, jag ser sex som lite mer än en tävling i hur många som kan ligga med vem. Sex är för mig, personligt och vackert. Men självklart har vi alla misstag och brister. Och så även jag.
Men en sak är säker, en player de lär jag aldrig bli för jag ser faktiskt ingen mening med det hela.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: