Ett monster under sängen

2008-06-30 - 22:13:36 / Orden från mig

Jag kan inte sova, det är ett monster under min säng
Monstret har tagit sig upp och nu är monstret i mitt huvud
Tankarna bara vimlar omkring, jobbar. jobbar och jobbar
Min kropp gör ont, den säger ifrån mer o mer.
Mina leder i händerna känns hopplösa för de bara gör ont hela tiden
o ryggen knakar.. aja nu deppar ja och klagar igen. Sånt ska ju inte "duktiga" flickor göra..

På onsdag far jag till norrköping och träffar på söta Alex, blir lite shopping (kanske)
lära känna varandra mera och film i hans lya :) Mkt trevlans och väldigt nervöst =)
Uppdatering kommer efteråt på hur de gick.
Imorn blir de först sola och simma på badhuset för att sedan åka och jobba och sen döö i sängen tills onsdag
Shit vad jag är trött aja..
Ska sova nu

1 Kommentarer
Marre.

Gaah, låter massa myspys. :D

2008-06-30 @ 23:07:51
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: