Det som en gång aldrig hände

2008-05-11 - 12:57:25 / Lite jaa
Jag önskar jag hade sett allt innan, att jag hade vetat vad som hade hänt
vad vi hade gjort och vad vi aldrig kom att göra.
vet att de inte var på riktigt, det var aldrig på allvar.
men varför känns det då? varför i helvete känns de då?

Jag har aldrig varit perfekt, kommer aldrig att bli och vill inte bli
önskar bara att jag kunde göra ett avtryck på någon, ett spår av mig i dig
så du kommer ihåg mig, att du kan längta efter mig. Så du kan sakna mig.
Du lämnade ett avtryck i mig, som om du gick längs med mina läppar för att
sedan krypa in och göra små spår i hjärtat. Det är väl inte ditt fel, det vill jag säga.. det är mitt fel de här. Blir alltid så, jag gillar någon, tar åt mig allt. Små spår sitter kvar. Och efteråt är dom blödande och river i hela mig. Så små och osynliga men känns ändå som om mitt ben blev avhugget och åter igen blev ja någon tjej. Ingen speciell, men en tjej.

So can you stay until we close our eyes
Til your dreams hold mine
Just stay until we know we tried one more time

Vill gråta för att ja inte mår bra, men skulle någon fråga varför jag inte mår bra skulle jag inte kunna svara, skulle aldrig kunna ge ett direkt svar och säga att det beror på "just" de här. För det beror på allt. Det beror på hur jag levt, från liten unge till det jag är idag. Det handlar om alla människor man mött, alla saker man gjort, alla saker man upplevt. Det handlar om livet och om dig. Det handlar om kärleken och döden, glädjen, sorgen, smärtan, livslusten, de små sakerna som får läpparna att le. De handlat om allt.

De är som om du skulle beskriva varför du gillar sommaren, eller varför dina läppar ler när man säger sex eler något. Man associerar till allt, och ingenting och mitt allt är i mitten av alla tankar. I mitten av tankarna där är tankarna och i dom finns du, i dom finns du och där gör de ont just nu. Mitt hjärta har ont i spåren du satte i mig, i tankarna där egentligen allt gör ont men du hamnade där för att de är gjorde ont. Inte för att du förstår de här. men om nån skulle göra de. aa välkomen till mig då. Till mitt huvud.

I'm screaming from outside in
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: