Skulle du säga nej om du visste att du kunde förlora allt?

2008-05-15 - 21:49:12 / Lite jaa

Sitter och borde plugga men mina tankar är inte där dom borde
säg mig när dom senaste var de.
Spelar nästan ingen vilken situation jag är i för jag kan inte koncentrera mig
tänker på allt annat. Tänker på dig, nej jag tänker på ingenting. Jag tänker på mig
nej jag tänker på förändring. Jag tänker på världen, nej jag tänker bara på dig.
Nej jag tänker nog på allt och ingenting...

You've got a heart on fire,
it's bursting with desires.
You've got a heart filled with passion.
Will you let it burn for hate or compassion.

Vill så gärna sluta tänka, sluta känna, sluta bry mig
för mina tankar bara snurrar hela tiden.
sover aldrig om natten för tänker ständigt på allt och ingenting.. varför?
jag vet inte, vet ingenting längre.. ingenting alls..

Fan vad mitt huvud snurrar, snurrar fortare än vinden..
orden ekar, det jag såg. det jag hörde.
Det var så längesen nu, så längesen som du försvann för mig
men ändå. Jag känner av det som igår.
Telefon samtalet, knackningen på dörren. Trappan som bara var några
trappsteg, sprang fort var nyvaken. Allt kändes redan då.
Vad hade hänt?
mamma satt bara där, tyst och skakade. Orden var nu sagda
jag skrek, skrek så högt och grät. Ville spy, höll på att spy
inget gick. Jag vankade som om ja vänta barn, gick fram och tillbaka
sa inget utan bara gick.. Tårarna rann hela tiden. ingen uppfattning av vad som
hade hänt egentligen. Allt kommer tillbaka nu, kommer tillbaka så fort och så mkt.
Som om tiden har tagit mig tillbaka till någon dimma någonstans. Tagit mig till
den 1 oktober 2005.. Tagit mig till dagen då allt hela mitt liv förändrades.
There is just so much that time can not erase

How long, How long must I scream to the guards let me out
to the past I'm anchored
If I could only make a sound

Känns som om jag skriker för att någon ska höra mig, som om min röst
är hes och min hals gör ont.
känns som om jag sviker, sviker dig.
Jag kan inte följa dig, ville skydda dig. Vill skydda alla.
Min familj. Jag kunde inte följa med dig storebror, kunde inte följa dig
Kunde inte ens vara i närheten.
Känns som om jag har skuld för att jag inte var där, att jag inte ens kunde vara
i sverige..
kan inte skrika mera nu, kan inte gråta mera nu
Vill inte vara svag, vill inte visa mig sårbar.
jag är stark, är starkare än vad du tror. än vad ni alla tror.
Jag klarar det här.. jag gör det va?

Släpp ut mig genom grindarna, öppna fönstrena, släpp in solen
det är snart vår, jag tror på sommaren <3

Jag tror på en framtid med sommaren och mig <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: