är det okey att sakna mamma lite?

2008-11-12 - 00:07:08 / Mellan himmel o jord
Som ni som läser vet så har jag ju flyttat hemifråm
eller ja inte helt själv utan hem till världens underbaraste pojkvän men ändå utan mamma
Trodde man skulle vara så macho och stor och stark, men tror verkligheten skjöljde över mig idag
Vaknade på morgonen, sätter mig o käkar frukost o känner redan då hur mkt ja spyr på mackan ja just satte i munnen, den smakar konstig och motivationen blev sämre.. Sen kommer Andreas o frå¨gar vad de är o ja rå tuff försöker säga att allt är okey och hur bra det är.. Men de höll ja inte emot särskilt länge, för sen kom tårarna. Dom rann och rann nedför kinden och allt kändes väldigt hopplöst. Sket i skolan, somnade om. Sov i 5 timmar, gick upp grät och gick runt som zombie tills mamma ringde på o hämtade lite kartonger.. Sen åkte hon igen o ja gick in o väkcte killen som fortfarande låg o sov vid 4 tiden.. O sen kramades vi o då kom tårarna lika fort igen.. Dagen bestod sedan av att äta ligga i soffan, kolla på en serie, gråta och vara allmänt nere.. Inte förän vid 5-6 tiden började de kännas okey igen...
Varför är det såhär? Vad reagerar jag på egentligen?

Är det okey att sakna mamma fast man själv gjorde valet att flytta hemifrån?

Tack Andreas för att du stöttar mig o alltid finns där, du är den finaste! <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: