But I know better

2008-11-16 - 13:52:48 / Cissi möter världen


Har man precis kommit hem efter jobbet. Jobbade 8-12 och sen drog ja in på rusta o tittade dammsugare men hittade ingen för allt blev så krångligt när man var tvungen o hålla reda på dammsugspåsar.. Shit är ja verkligen redo för allt det här???? Massa tankar hela denna helg om allt möjligt egentligen, och Carro som ja spenderade kvällen och natten med frågade om jag tvekade och vad ja kände och för vem och varför och massor.. Och ja kom fram till att ja tvekar inte, jag vet vem jag vill spendera mitt liv med, vem jag vill bli gammal med. Jag vet det. Så tvekar nej det gör jag inte, men är bara så sjukt osäker på allt, hur man gör, hur blir man vuxen, hur är man som sambo?  Finns det inga ramar eller mallar man kan följa för just nu så kör jag bara, jag gör lite som jag tror o hoppas på det bästa.. men vet inte om de är så eller inte. så vet inte alltför mkt just nu. Mer än att jag har en massa måsten att ta tag i.

  • städa

  • Diska

  • Köpa dammsugare
  • Skaffa ett till jobb
  • Fixa skolan
  • Träna mera
  • Äta vettigare
  • Leva
  • Andas
  • Laga mat

Men vilken ordning allt ska göras i och hur ja ska hinna allt det vet jag inte. Vet bara att jag ska..
Shiet vad ja egentligen bara har lust att lägga mig ner i soffan och bara vila en stund. har sån himla huvbudvärk och ont i fötterna från jobbet.. Hårt stengolv och kyla gör att man får ont.. Men aaa.
jaja måste ju som sagt komma igång nu. 

Måste föresten bara säga att jag har världens bästa pappa och låtsats mamma, fick hur mkt julprylar som helst av dom! Dom har verkligen hjälpt och ställt upp och de känns så himla skönt och bra =)
Ett stort tack till min mamma oxå som bjöd mig på massa god mat, trevligt sällskap och badhuset =)
Och en stoor kram till Min vän Emma som behöver kramas om <3

Andreas <3 Cissi. Det finns bara du och jag nu


                                                       

2 Kommentarer
Therese

uuh, lycka till med allt det där. (:

2008-11-16 @ 14:26:00
Ludmilla

Jag tycker att du ska göra om listan:





Andas

Leva

Laga mat

2008-11-16 @ 21:54:04
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: