English is a sucking subject at this point

2008-11-14 - 09:36:59 / Cissi möter världen
Sitter man på engelskan o de suger apballe just nu, tråkigt som fan
Sitta o undersöka hur man har crimeprevention i England eller mest inriktat på London tror ja..
men så kul är de inte som det låter.. Kriminologi är roligt men just nu är jag mer sugen på o dra till gymmet
och träna skiten ur mig. Känner mig som en stor jätte bebis med för mkt fett än annat bra haha
Men så är de nog inte. Var inom ramen iallafall för om man mäter med måttband runt magen o de är ju alltid nått
sen att mitt bmi är screwed de är en annan sak. men men. SKA bli bättre. SKA.

I helgen drar älsklingen till Livgardet i Sthlm och ska leka b-styrka och "bomba" dom där på deras slut övning,
skönt att de inte ska köra med Skarpladdad ammunition för då skulle ja bli sådär skrajsen igen.
Men hade bra gärna velat följa med på denna övning :) Fatta kul=)
Men men.. Nu ska ja ha lite Historia och sen blir de lunch...

Jag SKA lyckas den här gången, med ALLT
1 Kommentarer
Ludmilla

Om jag skulle börja på en ny karriär så skulle jag läsa kriminologi. Det verkar jätteintressant.

2008-11-14 @ 17:40:06
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: