Prinsessan på ärten

2008-11-09 - 22:48:40 / Cissi möter världen
Känner mig som en prinsessa just nu, eller jaa.. Du är iallafall min Prins!
Älskar min Andreas så himla mycket, har nog aldrig känt såhär. Allt som kan gå rätt går rätt
och de som går knas löser vi. Eller ja inte för att något har gått knas än, bara små vägbular liksom.
Känns jätte bra fortfarande med att ha flyttat hemmifrån, visst saknar man att mamma tvättade åt änoch att disken skötte sig själv mer eller mindre.. Nu är det mera ansvar som gäller.. Hmm kanske har ja vbarit bortskämd hemma..
men ändå, trivs med mitt eget lilla hem här, pyssla med alla saker. Fixa och dona.
Snart blir de jul och då får vi julpynta, skaffa oss en julgran, med paket och julgranskulor.
Nästan så man skulle vilja ha en knotte springa omkring för att att allt där.. men neej såå längt vill ja inte gå. ÄN
Har så mkt i mitt liv jag vill ochg ska göra- Resa, Bli 18, Lumpen, jobba, plugga och sen hamna i en trevlig villa någonstans i ett bostadsområde med en bra bil, en hund och en liten unge. Men dit är de nog iallafall 10 år kvar..
Bil och hus och allt de växer lika lite på träd som pengar. Så en dag i taget.
Men just nu så känns allt det här väldigt bra!

Önskar bara självkänslan vore högre, men de kommer den att bli. Imorn ska ja tvinga ner mig själv i ett par jeans som satt bra förut bara för att påmiinna mig själv om att det verkligen är dags att sätta fart nu på allt.
Imorn blir de dock inte gymmet, men en lång prommis med fys och jogging kan ja ordna.
Tisdag blir de nog badhuset med simmning och solning och onsdag en hel dag i sthlm med plugget..
Hmm sen har halva veckan gått..
Men en dag i taget, babysteps ahead, I'll hope you understand
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: