Projektarbetes dag

2008-11-04 - 12:53:55 / Cissi möter världen
En projektarbetes dag hade vi idag, massa Pa arbete hit och dit, lite föreläsningar och annat.
Känns okey men är fortfarande väldigt omotiverad, hmm. Men de kommer.
Har ju info och så, gäller bara att ta tag i saker och ting nu.
Fick tillbaka mitt arbete i historia B var tok nöjd när ja lämnade in de men fick bara VG =(
Tror ja valde för svårt ämne och därför blev de kasst, men men. Nu har ja gjort de
och förmodligen påverkar de inte mitt betyg för mkt. Bara ja får mvg på nästa uppgift eller VG+ så
klarar jag nog ett Mvg så det är väl okey.. Men är trött på att ja inte får bättre när ja vet att ja kan.
men nu har jag iallafall gjort mitt bästa för la ner massa tid till det.
men mitt nästa arbete kommer bli bättre för de är ja intresserad av!

Nu ska vi ha sista workshopen för dagen och jobba med intervjufrågor,
sen ska ja iväg o hitta leggins för att slutligen gå o träna!
Skönt, kanske min mage ha en chans att kanske försvinna lite hahaha
jajaja

Andreas es mi vida, tu es mi corazon<3
1 Kommentarer
Marcela

Du är inte ensam om att vara omotiverad gällande PA, vi har inte kommit någonstans...

2008-11-04 @ 13:30:17
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: