The lighting strike - Snow Patrol

2008-11-27 - 15:47:54 / Cissi möter världen
usch vad svår uppgiften är....
Någon som kan hjälpa mig?
göra en historia analys + jämförelse om två nutida förhållanden för att sedan ha ett historiskt perspektiv och tillämpa två olika historisyner.. O de är svårt. :( men bara bita ihop ligger på Mvg i kursen så ska fan ha de oxå.
Jämför hur som helst irak kriget med Vietnamn kriget. Går rätt bra men rätt knepigt och svårt med. och framförallt så tar de tid. Jar suttit i 2 timmar nu och bara kommit till 1 dataskriven sida..
Men men.. De löser sig.
Snart ska ja äntligen omvandla mig till mitt militära utseende igen och gå på Fu. Fett skönt :)

 Men fryser just nu massor och är hungrig.. hmm.. Tog en clementin så fick C-vitamin i  mig :) usch vad tråkigt ja skriver nu haha. No one cares I guss..

When all this actual life played out
Where the hell on Earth was I?
I rack my brains but it won't come
1 Kommentarer
therese

Sååå snygg bild :)

2008-11-27 @ 16:15:44
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: