använd kondom

2008-10-14 - 09:49:50 / Mellan himmel o jord
Okey jag är en idiot, en ren idioti som börjar bli vanlig i samhället
och jag blev en av dom, en av dom som alldrig skulle vara som dom därute.
Nu blev ja en i mängden, jag trodde inte att jag skulle fela såhär
Bli som alla andra, vara en såndär
Fan vad sur man kan bli på att jag inte kan sköta allt rätt
Man hör det varje dag på alla olika sätt
Men allt kommer lösa sig, bara en pinsam situation, kanske egentligen inget allvarligt
bara en liten komplikation.
Någonstans i vimlet bland människor står jag som alla andra
jaja shit happends and thats why we call it shit.

Det kommer vara du och jag länge, hoppas jag.
Och någon dag slutar jag hoppas för då vet jag<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: