Begravning idag

2008-10-02 - 10:52:35 / Cissi möter världen
Idag blir det begravning för farfar, känns kasst och tråkigt som fan
Visserligen får han vila nu, hans kamp är ju över. Jävla Cancer skulle jag vilja säga på ren svenska
är det okey?

Gårdagen var rätt jobbig, inte lika som den brukar men ändå väldigt jobbig..
Sov och latade mig enda fram till 5 säkert, sen gick vi ner på Ica och köpte ljus,
och sen knallade andreas och jag dit. Många tårar föll där, usch..
Sen gick vi hem och åt pizza, kollade på greys anatomy och hela kvällen avslutades med
tända ljus, massage med olja och lugn musik. Kändes verkligen som jag behövde det.
Vi båda behövde nog det.

I love you Andreas <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: