Helgen var såå bra :)

2008-10-05 - 17:50:05 / Cissi möter världen
Helgen har varit riktigt mys, i fredags myste jag och pojken med film och ost o kex och vitt vin
mycket mysigt. Gick oxå över en stund till hans påolare och satt där o mumsa rabarberpaj med
vaniljsås och kaffe. Gott gott :)
Lördagen åkte vi hem till min mamma, fick andreas ha lite fjärliar och träffa brorsan och ida och
sen min mami. Gick väldigt bra tyckte jag och det kändes såå bra :) Massa mys.
Cyklade iväg till jobbet imorse i piskande regn och en motvind som hette duga,
när ja kom fram till jobbet spydde ja :( usch. Har typ sovit för lite så blev lite fel o ta i o cykla då kanske
eller så var de bara något annat skit. dont know.
Nu har jag kommit hem till pojken igen, han ska snart iväg och jobba och jag ska lägga mig o kolla på one tree hill<3

Nej nu ska ja mysa lite mera med Andreas innan han drar och sen blir de soffan!
Plugg, plugg, plugg. Japp..
Imorn börjar de nya livet ;)

I love the feeling of you inside me
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: