Körlektion

2008-10-20 - 15:08:05 / Cissi möter världen
Läskigt värre, snart har lilla jag körlektion, uscha..
Ska köra mellan 15.45 till 17.15 och de är nog än av de värsta tiderna på dygnet
För tror de eller ej men lilla nyköping har rusningstrafik och bilköer och jag kan inte köra bil än så
jag kommer väl skita på mig eller nåogt. blää.. Varför kan ja inte bara kunna allt de här o fixa körkortet
ha gjort allt det här redan som min ems har gjort. aja.
Ska ta körkortet när jag blir 18 så är det bara, så öva öva öva är det som gäller.

Nej nu ska ja ta itu med mera samhäll, sen blir de iväg o köpa en cola, leggins eller något
måste ju ha något på benen när ja har kjol, mina strumbyxor dissar mig så vill inte köpa ett till par. haha
Nej men ska seriöst plugga lite till nu.
Kommer hem runt ikväll och då får vi se vad älskling har hittat på i matväg =)

Fortsätt simma, förtsätt simma
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: