Luften

2008-10-09 - 11:03:06 / Cissi möter världen
 Denna bilden är riktigt ful på mig men det skiter jag i för något måste ja lägga upp.. Ska hem till mamma idag o då kommer bilder på pojken och mig på femöre :) massa mys.
Försov mig imorse, kom till skolan vid 10 när ja börjar halv 9, not så bra. men de funkade.
Ska sätta mig på lunchen med engelska, svenska bok och öva de sista inför rättskunskaps provet.
Läste riktigt många sidor på bussen till skolan så är på sidan 50 nu. Bara 130 kvar :P
jaja.. Måste fortsätta tråka på samhällen nu, detta suger. Stadsvetenskap som ska vara inne om 2 veckor o ja kommer ingenstans. Mejlade iallafall 4 ariktekter nu så kanske kommer nån vart om dom kan hjälpa mig.. men aa..

Need your air in my lungs to function
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: