Periodare

2008-10-30 - 00:11:08 / Kärlek
Har nog kommit in i nåogn skum period, trodde ja inte hade sånna men de hade ja tydligen..
Nu är ja känslofreak, jag Varnar. Faan då. Bölar ju som en chicken över allt..
Eller ja, nu kände ja mig ändå lite halv berättigad för blev lite rädd
och rädsla blir lätt till tårar i min filuriga kropp såå aa..
Tårarna föll längs kinderna och du strök mig längs håret och på kinderna.
Kan man egentligen vilja mer än såhär?
Du stannar fast ja beter mig konstigt, du stannar fast ja visar mig svag så tidigt.
Du stannar.
Är ledsen över att jag säger grodor, är lite sur över att jag aldrig lär
Men någon dag älskling så står vi där med allt vi tänker på, hoppas på och vill
Du och jag <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: