skärpning

2008-10-21 - 21:12:18 / Cissi möter världen
Måste försöka lite hårdare nu, måste kämpa ju
Måste nå dit jag vill. Varför? Jag vet inte.
Men bara lite till. Lite mera.
Jag mår bra nu, faktiskt jag mår riktigt bra.
Jag ler och jag är glad.
jag andas som jag ska igen.
Varför ska då mina tankar trycka ner mig?
Varför kan jag aldrig bli nöjd med mig själv?
Ibland vill jag inte se mig själv i spegeln, jag äcklas av mig själv
Känner skam över min kropp..
Jag har nått mitt mål gällande kilona, på mindra än dom 7 månaderna jag satte ut
nådde det på nästan 5. Men jag vill mera, vill gå ner lika mkt.
Vill bli liten och söt.
Vill bli så där perfekt, så där löjligt vacker.
Vet någon vad jag menar?
Finns det någon människa som är så?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: