tankar

2008-10-22 - 13:16:02 / Cissi möter världen

Måste skriva mitt jäkla samhällsarbete nu som ska vara inne imorn, shit vad kasst de går
får nog vara glad om ja ens klarar G.. denna kursen är så himla svår.
Tänk igenom en gång till innan ni läser Samhäll C på Enskilda, den kursen är sjukt svår...
Eller ja den är nog lika svår överallt men just nu känns den tokigt svår här..
men aa.. Do your best I think..

Var på stan förut idag och köpte mig en ny lila klänning och sen med ett bälte att ha under brösten, bilder kommer nog imorn förmodligen. :) Den var riktigt snygg tyckte jag.
I eftermiddag har ja ny körlektion, min förra gick bra men fan vad trafik det var vid tessin klockan 16.00 en måndag.. usch vad ja inte gillade den tiden ska jag säga.. nej nu är de bättre. Ska träna backa, parkera och backa runt hörn tror ja.
men behöver verkligen börja övningsköra mer hemma för känns som att man betalar massa onödiga pengar för att repetera om massor på kör skolan bara. O de e ju kasst.
Men ska sova hos pappa hela helgen så blir förhoppningsvis att köra lite då,
sen ska jag fixa till lägenheten lördag kväll och sen på söndag eftermiddag med. Det kommer bli så nice.
Hoppas de blir omtyckt bara. . .

Time to work with the fucking social science, It will be my death soon

1 Kommentarer
Ludmilla

Jag tror att det är viktigt att hitta "good enough". Man får vara snäll mot sig!

2008-10-22 @ 21:36:49
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: