Tjockis

2008-10-26 - 00:19:09 / Just don't
vad gör jag?
Vad håller jag på med?
Kan inte se ut såhär, har lust och skrika jävla tjockis till mig själv
stena mig mot en vägg så hela min kropp blir blå
då kanske folk skulle se den som blå och inte som ful
Hatar det här, hatar att ja inte orkar, att min motivation har försvunnit.
Varför?
Hatar att vara missnöjd, att det känns som om alla tittar på en o as garvar för att dom sett ett missfoster.
Fan då
Någon dag ska jag bli jagat smal och glansigt blek precis som kent sjunger
Någon dag ska jag bli en vacker person för mig. För JAG vill vara nöjd.
Och delar av mig vill att ni alla ska kunna vara nöjda...

Älskar dig massor andreas o vet att du gillar mig precis som jag är nu,
men måste fatta det själv...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: